Wednesday, April 7, 2010

Random.

Aku rasa sebenarnya bilik aku dah ada maskot. Seekor cicak.
Ye, common gecko, cicak rumah, whatever you want to call it. Dah lama aku perasan dia main ba-ba cak di celah buku-buku aku dan mang, mungkin dia rasa secured duduk di kalangan buku-buku ilmiah. Ada orang kata cicak ni makan nyamuk, tapi aku tengok banyak je nyamuk kat bilik sini, siap boleh buat driveby depan muka aku. Aku pun tak tau. Yang aku tau dia (cicak tersebut) memang asyik ada kat sini. Pernah sekali mang hulurkan getah padanya, saja-saja mengacah. Cepat aja dia rentap dan gigit2 umpama aku dapat daging. Tergezut aku dengan mang. Boleh tahan rakus.

Nama? entah. Belum aku terpikir lagi. Hmm

Jim Brown.

Ok tak?

atau kalau nak melayu sikit,

ajim

Jiiiiiimmmm!!!!!

Kurkurkurkurkurrr!!!



Gambar takde, Jim camera shy. Macam aku.

No comments: