Thursday, May 13, 2010

Lapse of Time.

Ape la yang aku lakon kan tadi. Proctologist yang lupa the malay term for piles. Apa-apa pun aku harap defence side menang, kes prosecution memang rompong belaka.

Barang dah siap kemas, tunggu nak di angkut je. Yang mana aku rasa bukan barang aku aku tinggal atau buang saja, i'm done being the room's safe. Barang kau barang kau, barang aku barang aku.

Tadi Lin Suksis call aku masa balik dari sembahyang Zohor. Dia cakap dak2 perempuan semua tak nak pegi rumah angkat kat Terengganu. Nak dikata malu sebab lama tak contactmmungkin jugak aku rasa yang betul2 keep in touch dengan family angkat sekerat dua je, aku pun terus lost contact haritu tapi apa la salahnya kalau pegi je balik ke sana, dah ada peluang nak re-establish contact. Haih. Aku tak faham perempuan. Anyway Lin jugak mintak tanya dak2 lelaki sapa yang tak mau pergi rumah family angkat, sebab kalau semua tak mau mintak di kansel kan aja program itu. Aku tak tau, dalam kepala otak aku memang dah prejudiced dengan dak2 perempuan, lembik dan mengada. Esok2 nanti aku call En Khalid tanya apa cerita.

Aku malas nak fikir apa2. Aku mengantuk gile, rasa nak tido dan tak mau bangun2. Malas nak buat apa2. Semua boleh pegi mati. With the end of my degree program (I hope to God i don't have to repeat anything) i think i am entitled to a break.
Fuck off world, let me get a decent sleep.

No comments: