Tuesday, May 25, 2010

Post-Adrenalin

Banyak benda yang berlaku sepanjang hampir seminggu si penceceh-tanpa-isu ini offline antaranya dua buah gunung berjaya ditawan (salah satunya, unintentionally sebab itu saja jalan pulang kami) dan satu puncak air terjun yang gile babi lawa yang juga dikatakan tempat permainan elves, laptop aku crash dan sekali gus membuktikan kepentingan external hard drive, ada birthday budak Carriage sorang yang aku miss, aku turun berat sebanyak hampir 10 kilo, Ya, SEPULUH KILO!!!, dan Siti sementelahmana di certified kan oleh Abg Zaini sebagai masih lagi hidup sekali lagi buat hal (aku kini menaip dalam keadaan monitornya berkelip bagai lampu neon berbagai kaler). Pening aku mau mengadap ini pc, (kau jeles sama madu kau ya Siti?). More later, after i get Siti sorted out for good.

Oh ya, hampir terlupa saya. Saya sangat sayang itu wanita yang naik gunung bersama dengan saya, dia sangat hot kerana mempunyai minat kepada outdoor dan tidak segan silu untuk berpeluh berliter-liter (atau kalau ikut bahasa kampung nya, buckets of sweat) dengan saya dek memanjat dan juga menuruni gunung, yang buat saya bertambah sayang kepadanya adalah kerana dia tidak kisah bercinta dengan seorang junkie; mountaineering junkie.
You are the best, sayang. I love you. Esok kita kahwin kat atas gunung eh?

No comments: